هتل پارسیس مشهد
نوشته شده توسط : چوبین

هتل پارسیس مشهد، هتلی لوکس محسوب می‌شود که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار گرفته است؛ طوری که تا حرم مطهر، تنها 15 دقیقه پیاده‌روی کافی است. این هتل 5 ستاره و شیک، در سال 1395  و در 12 طبقه مثبت و 4 طبقه منفی زیرزمین با زیربنای 20 هزار متر مربع در محیطی آرام و بدون ترافیک تاسیس شد. هتل پارسیس مشهد با مدرن‌ترین و بهترین امکانات پذیرای زائزان عزیز می‌باشد. اسم این هتل برگرفته از زبان یونانی و به معنای مرد پارسی است.

هتل پارسیس مشهد دارای 112 اتاق و مجموع 296 تخت در محدوده طرح ترافیک واقع شده است. ظرفیت لابی این هتل شیک، 100 نفر و رستوران این هتل 200 نفر می‌باشد. پارکینگ هتل پارسیس با گنجایش 200 ماشین به صورت رایگان، پذیرای مسافران و زائرین عزیز است. اینترنت در لابی نامحدود و رایگان می‌باشد. اتاق‌های تمیز و مرتب همراه با طراحی منحصر به فرد در کنار امکانات تفریحی مثل سالن اسپا و حمام ترکی به جذاب‌تر شدن سفر شما می‌افزاید. رستوران این هتل با طبخ غذاهای ایرانی و فرنگی زیاد و متنوع، شما را از رستوران‌های دیگر در شهر بی‌نیاز خواهد کرد. در ضمن با رفتن به فروشگاه این هتل، دیگر احتیاجی به بازارهای خارج از هتل نخواهید داشت. برای خریدن سوغاتی هم می‌توانید سری به فروشگاه اختصاصی هتل پارسیس بزنید.

هتل پارسیس مشهد دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک و متنوعی است که بر حسب نیازتان می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. در این هتل همه شرایط جهت داشتن یک سفر دلنشین و جذاب فراهم شده است. اتاق‌ها علاوه بر تلویزیون و اینترنت رایگان نامحدود، حاوی امکانات بسیار دیگری است که ماندن در اتاق را برایتان جذاب‌تر خواهد کرد. روم سرویس این هتل هم همیشه آماده به خدمت است تا اتاق‌تان را تمیز کند و هر نوع نوشیدنی و خوراکی که میل داشتید برای شما فراهم آورد. هم چنین می‌توانید سری به مجموعه‌های آبی هتل پارسیس بزنید. استخر، حمام ترکی، اسپا و … حتما نظر شما رو جلب خواهد کرد.




:: برچسب‌ها: مشهد , تور مشهد , هتل مشهد , تور ارزان مشهد , تور لحظه آخری مشهد , قیمت تور مشهد , هتل های مشهد , تورهای مشهد , رزرو تور مشهد , بلیط مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: